Преко Центраза информисање грађана општине Мионица, за време панедмијеКовид 19, пружена је помоћ за преко 2.300 грађана. У координацији с волонтерима,центар је помагао свим Мионичанима, који су затражили помоћ. Помоћ је обухватала најразличитије потребе грађана, од доставе хране, лекова, информација о раду општинских служби и у вези с вакцинацијом против Ковида 19.Радом општинског Центра за инфoрмисање грађана, задовољна је већина Мионичана.У 2020. години, и у првих пет месеци 2021. године, у центру, који обједеињује рад свих општинских служби, успешно је обрађено скоро 3.000 захтева.Реултати анкете, која је спроведена у марту и априлу, показали су да је радом центра задовољно 72 одсто грађана.Циљ анкете је био да се утврди мишљење и став грађана, да се чују њихови предлози за унапређење система, који је оцењен као моћан алат у комуникацији локалне самоуправе са грађанима.
Велики су бенефити овог система. Штеди време, смањује гужве на шалтерима.Грађани желе да буду информисани, да могу да пријаве текуће проблеме и да знају када ће ти проблеми бити решени, а ми смо ту да на њихове захтеве ажурно одговоримо. Посебну пажњу смо посветили комуникацији у случају ванредних ситуација када је време ограничавајући фактор - рекао је Бобан Јанковић, председник општине Мионица.
- Јанковић истиче да је формирање Центра био један од најважнијих корака у циљу успостављања квалитетне, ефикасне, одговорне и добро организоване општинске управа која ће бити сервис грађана.Интензивно смо радили на његовом развоју и унапређењу, а резултати нашег рада се мере овом позитивном оценом наших грађана. Добра оцена нашег рада је подстрек да још више унапредимо целокупно пословање и још снажније се посветимо решавању потреба Значај Центра најбоље илуструју бројеви. У 2020. години број захтева повећан чак за 93,64 одсто у односу на 2019. годину. Од почетка 2021. године регистровано је 656 захтева. Највећи број односио се на ЈКП „Водовод Мионица“ и то 327 захтева, од чега је успешно решено 74,92 одсто.Центар за информисање грађана (ЦИГ) основан 2018. године. Обједињује све установе у општини Мионица. Грађани путем бесплатног позива преко броја 0800 5050 55 могу добити све неопходне информације, пријавити квар на водоводној и канализационој мрежи, квар на јавној расвети, поднети пријаву инспекцији, добити контакт телефоне, распитати се о актуелним догађајима. Такође, оператери у систему пружају помоћ и око пријаве за вакцинацију, пријаве за актуелну новчану помоћ од државе и др. са циљем да се оствари што боља комуникација између локалне самоуправе и грађана, као и да грађани на што једноставнији начин долазе до потребних информација.