Ауторка данас најчитанијих романа на српском језику Јелена Бачић Алимпић је синоћ у Културном центру Мионица представила своје књиге. Мионичка публика је између осталог сазнала шта је успешну новинарку подстакло да започне са писањем романа, шта је у њима истина, а шта плод маште, да ли је награда за најчитанију књигу године домаћег аутора укинута зато што нико други није могао да је добије и друге занимљивости и интиме, које је Јелена Бачић Алимпић у опуштеној атмосфери поделила са присутнима разговарајући са председником Удружења уметника Србије Карлом Астраханом који је био у улози модератора.
Први роман ''Рингишпил'' је настао као завештање мом оцу који ме је обавезао да морам да напишем књигу и то је први и сигурно последњи роман који сам почела да пишем без идеје. Пуне две године сам размишљала како да почнем, а када сам једне сасвим обичне вечери на рачунару откуцала прву реченицу прорадио је вулкан емоција, мисли су се надовезивале једна на другу, тако да сам писала и плакала све до јутра – рекла је Јелена Бачић Алимпић, која је на Филозофском факултету у Новом Саду дипломирала на Катедри за југословенску књижевност и српскохрватски језик.
Добитница многих награда за телевизијско стваралаштво и новинарство је истакла да је новинарство којим се дуго професионално бавила њу одабрало и да јој пуно помаже у истраживачком раду при писању романа.
Свакој новој књизи претходи мукотрпан истраживачки рад, читање гомиле књига, путовања... Све то траје дуже од самог писања како бих могла да дочарам епоху и места у којима се одвија радња. Верујем у сваку реченицу коју напишем и да није тако читаоци не би на овај начин доживљавали моје ликове-нагласила је Јелена Бачић Алимпић и открила да је роман ''Рингишпил'' врло близу екранизације.
Пре уобичајеног потписивања романа, на крају књижевне вечери у знак сећања на прву посету Мионици, председник Општине Бобан Јанковић је књижевници уручио фото-монографију о Мионици и букет цвећа, а Карлу Астрахану медаљон са ликом војводе Живојина Мишића за допринос на пољу развоја и промоције културе.