ОДРЖАНА СЕДНИЦА СКУПШТИНЕ ОПШТИНЕ

 Усвојен Извештај о раду Штаба

foto1

Волонтерима уручене захвалнице

Скупштина општине Мионица је на данашњој седници усвојила Извештај о раду за време ванредног стања Штаба за ванредне ситуације општине Мионица. Извештај је презентовао командант Штаба и председник општине Мионица Бобан Јанковић, посебно апострофирајући рад општинског Кол центра и волонтера за које је нагласио да су од првог дана од успостављања ванредног стања у потпуности одговорили тешком задатку који је пред њих постављен. Јанковић је нагласио да Кол центар ради непрекидно у три смене са укупно 9 оператера и да је од увођења ванредног стања регистровао 847 позива и захтева грађана. Од тога је највећи број захтева било упућено Центру за волонтере и односили су се претежно на доставу намирница, лекова и заштитних средстава грађанима.

foto2

На самом почетку седнице, председник општине Мионица је уручио захвалнице волонтерима, упутивши им речи захвалности.

Општински парламент је усвојио и Програм подршке за спровођење пољопривредне политике и политике руралног развоја Општине за 2020. годину, којим се утврђује структура мера и начин коришћења средстава за ову годину у укупном износу од 4,7 милиона динара опредељених општинским буџетом. Такође, донете су Одлуке о изменама и допунама Одлуке о поверавању послова обављања комуналне делатности и о јавној расвети на територији општине Мионица и Решења о именовању чланова Штаба за ванредне ситуације општине Мионица. За вршиоца дужности директора ЈКП „Водовод Мионица“ именована је Јелена Јовановић из Мионице, а донета су и Решења о именовању вршилаца дужности директора Дома здравља, Културног центра Мионица, Спортског центра, Библиотеке „Милован Глишић“, Центра за образовање и развој и Туристичке организације, као и о именовању председника Управног одбора Спортског центра Мионица.

Седница је због поштовања прописаних мера одржана у Хали спортова, уз коришћење средстава личне заштите.

ПРЕМА ИНФОРМАЦИЈАМА ИЗ ШТАБА ОСМОРО ПАЦИЈЕНАТА ОТПУШТЕНО СА БОЛНИЧКОГ ЛЕЧЕЊА

mali grb mionice

Према информацијама из Општинског штаба за ванредне ситуације, на територији Општине је од проглашења ванредног стања од седамнаесторо оболелих осморо пацијента отпуштено са болничког лечења с обзиром да су негативни на корона вирус.

У складу са одлуком Владе Републике Србије о додатном попуштању мера донетих у циљу превенције ширења заразне болести КОВИД-19 и у складу са тренутном епидемиолошком ситуацијом, од понедељка је дозвољен је рад фризерским и козметичким салонима, салонима за негу лепоте и теретанама на територији Општине. Сви објекти морају обављати своје делатности уз коришћење заштитне опреме (маске, рукавице, дезинфекциона средства). Поједини објекти, попут теретана, услед природе делатности, морају додатно појачати дезинфекцију објеката и посебним протоколима уредити начин рада, водећи рачуна о социјалној дистанци и броју људи унутар објекта. Штаб је такође препоручио да се због ограничења броја људи, делатност у овим објектима обавља само по принципу заказивања, како би се избегло окупљање већег броја људи у затвореном простору.

 

ИНСТРУКЦИЈЕ ЗА РАД ТЕРЕТАНА И ФИТНЕС КЛУБОВА

Мере превенције, спречавање ширења и смањења ризика болести COVID-19 у области рекреативног спорта

mali grb mionice

1. На видном месту обавезно морају бити истакнута правила понашања за запослене и кориснике услуга клуба, као и Правилник о понашању запослених и корисника фитнес клубова и безбедној употреби опреме и реквизита Савеза за рекреацију и фитнес,

2. На улазу у клуб мора бити инсталирана дезо баријера,

3. Приликом отварања и затварања клуба, односно на почетку и крају радног дана добро проветрити све просторије и дезинфиковати све радне површине, опрему, справе и друге реквизита за вежбање, као и под клуба. У току радног дана проветравати све просторије што чешће,

4. Приликом сваког уласка запослених, односно уласка корисника мора се вршити дезинфекција руку са препаратом на бази 70% алкохола,

5. Сви запослени морају носити личну заштитну опрему, односно заштитну маску и заштитне рукавице током целокупног радног времена,

6. Корисници услуга морају користити сопствене пешкире и друга средства личне хигијене,

7. Корисници услуга морају унапред заказати термин за коришћење услуга клуба телефоном, мобилним телефоном или електронском поштом,

8. Коришћење заједничких, помоћних просторија, као што су кафе кухиње, свлачионице, туш кабине и сл. могуће је само уколико постоји могућност да се након сваког коришћења изврши дезинфекција те просторије,

9. Распоред опреме, справа и других реквизита за вежбање, односно организација вежбања мора бити таква да у сваком моменту између вежбача буде физичка удаљеност од најмање 2 метра, односно 10 метара квадратних по вежбачу,

10. Опрема, справе и реквизити за вежбање се морају дезинфиковати након сваке употребе,

11. У случају сумње да неко од запослених има симптоме заразне болести COVID-19, (повишена температура и један од знакова и симптома - кашаљ, краткоћа даха и отежано дисање) одговорно лице клуба дужно је да, без одлагања удаљи запосленог из просторија клуба, са препоруком да се одмах јави надлежном дому здравља - COVID амбуланти,

12. У случају да неко од корисника услуга има симптоме заразне болести COVID-19, (повишена температура и један од знакова и симптома - кашаљ, краткоћа даха и отежано дисање), запослени и/или одговорно лице клуба дужни су да упозоре корисника и да га замоле да напусти просторије клуба, са препоруком да се одмах јави надлежном дому здравља - COVID амбуланти,

ИНСТРУКЦИЈА ЗА РАД КОЗМЕТИЧКИХ И ФРИЗЕРСКИХ САЛОНА

у примени мера превенције, спречавање ширења и смањења ризика болести COVID-19

mali grb mionice

1. На видном месту обавезно морају бити истакнута правила понашања за запослене и кориснике услуга (ношење заштитне опреме, физичка дистанца, обавезна дезинфекција руку приликом уласка у салон, обавезна дезинфекција обуће при уласку у салон)

2. На улазу у салон мора бити инсталирана дезо баријера (подметач натопљен дезинфекционим средством - хлорним препаратима, препаратима на бази алкохола са минимално 70% алкохола или другим дезинфекционим средством)

3. Приликом отварања и затварања салона, добро проветрити све просторије и дезинфиковати све радне површине, као и под салона. У току радног дана проветравати све просторије што чешће,

4. Приликом сваког уласка запослених или корисника мора се вршити дезинфекција руку са препаратом на бази од минимално 70% алкохола,

5. Корисници услуга морају унапред заказати термин за коришћење услуга салона телефоном, мобилним телефоном или електронском поштом,

6. У салону може боравити ограничен број корисника, тако да раздаљина између два корисника буде минимум 2 метра (користити сваку другу столицу и сл),

7. Приликом рада са корисницима, обавезно је ношење заштитне маске и рукавица,

8. Приликом пружања услуга хигијенске неге и улепшавања лица и тела, као и немедицинских естетских интервенција којима се нарушава интегритет коже одговорна лица салона дужна су да обезбеде да се те услуге пружају под условима и на начин којим се спречава појава и преношење болести, а уколико то није могуће, да такве услуге не пружају,

8. Сва опрема и средства за рад, радне површине, нарочито они који се непосредно користе на кориснику (чешљеви, пешкири, маказе, кревети, инструменти у козметичким салонима, итд) морају бити обавезно дезинфиковани након сваке употребе. По могућству користити једнократну папирну или пластичну галантерију, а уколико се користи галантерија од тканине (пешкир, заштитни огртачи за кориснике и сл.) обавезно их користити само за једног корисника,

9. Отпадни материјал који настане у раду салона покупити и ставити у једну кесу за ђубре коју треба добро завезати, па ставити у још једну кесу и одложити на за то предвиђено место,
10. Употребљене пешкире и другу текстилну галантерију одложити у посебно одређену кесу, те их на крају радног дана опрати у машини за веш са коришћењем прашка за веш на високој температури,

11. Коришћење заједничких, помоћних просторија, као што су кафе кухиње, собе за пресвлачење, туш кабине, купатила, WC и сл. могуће је само уколико постоји могућност да се након сваког појединачног коришћења изврши дезинфекција те просторије,

12. Радне површине, столице и столови који се не користе често морају се дезинфиковати минимум једном у току радног дана,

13. Цео простор салона, са свим пратећим просторијама мора свакодневно бити дезинфикован након завршетка рада салона,

14. У случају сумње да неко од запослених има симптоме заразне болести COVID-19, (повишена температура и један од знакова и симптома - кашаљ, краткоћа даха и отежано дисање) одговорно лице салона дужно је да, без одлагања удаљи запосленог из просторија салона, са препоруком да се одмах јави мионичком дому здравља - COVID амбуланти,

15. У случају сумње да неко од корисника услуга има симптоме заразне болести COVID-19, (повишена температура и један од знакова и симптома - кашаљ, краткоћа даха и отежано дисање), запослени и/или одговорно лице салона дужни су да упозоре корисника и да га замоле да напусти просторије салона, са препоруком да се одмах јави мионичком дому здравља - COVID амбуланти,

ПРЕПОРУКЕ ЗА РАД ПРИВРЕДНИХ СУБЈЕКАТА

mali grb mionice

На основу Закључка Кризног штаба Владе Републике Србије, Штаб за ванредне ситуације општине Мионица је усвојио препоруке и мере које се односе на рад привредних субјеката на територији општине Мионица.

1. Препоручује се свим привредним субјектима, а нарочито привредним субјектима који обављају производну делатност, да раде, односно да наставе рад пуним капацитетом, уз поштовање превентивних мера које се односе на спречавање ширења заразне болести COVID-19 изазване вирусом SARS-CoV-2, којима се осигурава безбедност запослених и безбедност корисника услуга.

2. Превентивне мере подразумевају организацију посла, радних активности и радног простора на тај начин да се осигура безбедност запослених и корисника услуга, купаца, и других лица која улазе у пословне просторије:

• физички размак међу запосленима (тзв. физичка дистанца), односно организација радних активности и радног простора на начин да се избегне директан контакт између лица када год то природа посла дозвољава,
• обавезна дезинфекција просторија, подова, мобилијара, машина, алата и уређаја за рад после пружене услуге сваком појединачном кориснику, као и обавезно постављање дезо баријера (дезинфекционим средством - хлорним препаратима, препаратима на бази алкохола са минимално 70% алкохола или другим дезинфекционим средством)
• обавезна замена коришћене папирне, пластичне или платнене галантерије,
• обавезно коришћење личних заштитних средстава тј. маски и рукавица,
• обавезна дезинфекција ногу и руку свих лица која улазе у пословни простор,
• често проветравање свих просторија,
• редовна дезинфекција свих заједничких и хигијенских просторија,
• у случају сумње да неко лице има симптоме заразне болести COVID-19, (повишена температура и један од знакова и симптома - кашаљ, краткоћа даха и отежано дисање) одговорно лице привредног субјекта дужно је да, без одлагања удаљи то лице из радних просторија, са препоруком да се одмах јави  дому здравља - COVID амбуланти,
• све друге мере које се могу спровести, а да се не ремети процес рада, одн. производње, уз обезбеђивање безбедности свих лица.

Мионица

Живот је тешка и сурова борба. Ко сме, тај може. Ко не зна за страх, тај иде напред.

Војвода Живојин Мишић

Контакти

  Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
  014/3422-020
  014/3422-241
 

Ул. Војводе Мишића бр.30

14242 Мионица

Будите у контакту