ПРОГЛАШЕНА ВАНРЕДНА СИТУАЦИЈА НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ МИОНИЦА

Председник Општине и командант Штаба за ванредне ситуације општине Мионица Бобан Јанковић је на предлог Штаба прогласио ванредну ситуацију на територији Општине. Ванредна ситуација је проглашена услед погоршања епидемиолошке ситуације изазване вирусом COVID-19, a у циљу предузимања превентивних мера и мера заштите становништва општине Мионица. У том циљу, Штаб је донео Наредбе које се односе на обезбеђивање довољно људских и материјалних ресурса у ковид амбуланти Мионичког дома здравља како би се смањиле гужве и чекање пацијената.

APEL GRAĐANIMA Pozivam sve moje Mioničane da budu jaki i odgovorni prema svakom članu svoje porodice, prema komšiji,...

Posted by Boban Janković on Sunday, 6 December 2020

Документи:
субота, 05 децембар 2020 22:40
 212.04 KB
 637

субота, 05 децембар 2020 22:40
 247.78 KB
 634

субота, 05 децембар 2020 22:40
 166.26 KB
 627

субота, 05 децембар 2020 22:40
 169.92 KB
 623

ОДРЖАНА СЕДНИЦА СКУПШТИНЕ ОПШТИНЕ

Скупштина општине Мионица је на данашњој седници донела Одлуку о изменама и допунама Одлуке о буџету општине Мионица за 2020. годину у укупном износу од 623 милиона динара. Говорећи о предложеним изменама председник Општине Бобан Јанковић је нагласио да је због свих последица корона вируса ово тешка година када су у питању јавне финансије.

Због тога је предложена прерасподела одређених буџетских средстава, а реализацију појединих капиталних пројеката ћемо одложити за 2021. годину. Ипак смо и поред свега успели да задржимо ниво изворних прихода од пореза на зараде из прошле године, али и да увећамо приходе од локалних пореза и такси. То је важна чињеница, јер су изворни приходи главни предуслов финансијске стабилности једне локалне самоуправе-рекао је Јанковић.

На овој седници је донета Одлука о утврђивању просечне цене квадратног метра одговарајуће непокретности за утврђивање пореза на имовину за 2021. годину на територији Општине, као и Одлука о одређивању зона и најопремљеније зоне. Одлуком о одређивању зона и најопремљеније зоне је уместо досадашњих шест одређено седам зона, а седма зона обухвата непокретности које се налазе у делу обухвата будућег Плана детаљне регулације „Краљев Сто“. Скупштина је у даљем раду усвојила Европску повељу о родној равноправности на локалном нивоу, именовала Комисију за родну равноправност, Управне одборе Центра за образовање и развој Мионица и Предшколске установе Дечији вртић „Невен“ и Школски одбор Основне школе „Милан Ракић“ Мионица.

Седница је због прописаних мера одржана у Хали спортова, уз коришћење средстава личне заштите од корона вируса.

USVOJENA EVROPSKA POVELJA O RODNOJ RAVNOPRAVNOSTI NA LOKALNOM NIVOU Na redovnoj sednici skupštine održanoj u našoj...

Posted by Boban Janković on Monday, 30 November 2020

ВЛАДА УСВОЈИЛА НОВЕ МЕРЕ ЗА СУЗБИЈАЊЕ ЕПИДЕМИЈЕ COVID - 19

Штаб за ванредне ситуације општине Мионица обавештава грађане да је Влада Републике Србије усвојила је нове мере за сузбијање епидемије изазване
болешћу COVID–19, чија примена почиње од уторка, 24. новембра 2020. године.

Нове противепидемијске мере су:

  1. Скраћење радног времена до 18 часова ресторанима, кафићима, баровима, клубовима, кладионицама и тржним центрима.
  2. Обавезно и безусловно коришћење личне заштитне опреме (ношење заштитне маске) у затвореном простору, као и на отвореном простору у оним ситуацијама где се не могу избећи међуљудски контакти.
  3. Забрана свих јавних окупљања с присуством више од 5 (пет) особа у затвореном и на отвореном простору.
    Од ове мере изузети су радне организације, школске установе, продавнице, тржни центри и слични објекти, за које важи прописано ограничење броја присутних особа у сваком тренутку у односу на квадратуру објекта (минимум 4 м2 по особи).
  4. Омогућавање рада од куће свим запосленима код којих то радни процес допушта.
  5. Строга контрола обавезе ношења заштитне маске у возилима јавног превоза, уз ограничење максималног броја путника у возилу на половину декларисаног капацитета возила.
  6. Строга контрола спровођења кућне изолације, кућног карантина (самоизолације), као и свих осталих противепидемијских мера које су на снази.

Радно време са потрошачима у малопродајним објектима, као што су трговине и апотеке, остаје ограничено на период од 05 – 21 час, а број потрошача је максимално једно лице на четири квадрадна метра уз поштовање општих мера превенције и одржавања физичке дистанце.

Наведене мере су орочене на период од 10 дана и биће изнова размотрене у складу у са актуелном епидемиолошком ситуацијом.

Правилник о подстицајима за инвестиције у прераду и маркетинг пољопривредних и прехрамбених производа у сектору производње јаких алкохолних пића

 

Правилником се ближе прописују врсте подстицаја за инвестиције у прераду и маркетинг пољопривредних и прехрамбених производа у сектору производње јаких алкохолних пића, услови, начин остваривања права на подстицаје, образац захтева за остваривање права на подстицаје, као и максимални износи подстицаја по кориснику и по врсти поједине мере.

Предмет подстицаја јесу прихватљиве инвестиције и трошкови у изградњу објеката, и/или куповину нове опреме, уређаја и машина, у функцији производње јаких алкохолних пића, као и општи трошкови који подразумевају издатак за припрему пројекта и израду техничке документације за изградњу објекта. Прихватљиве инвестиције и трошкови дефинисани су Прилогом 1 овог Правилника – Листа прихватљивих инвестиција и трошкова у сектору производње јаких алкохолних пића.

Вредност прихватљиве инвестиције треба да буде већа већа од 400.000 динара.

Трошкови из који се односе на грађење и/или доградњу објекта сматрају се прихватљивим до износа од 60.000 динара по квадратном метру предметног објекта, а трошкови који се односе на реконструкцију, адаптацију и санацију постојећег објекта сматрају се прихватљивим до износа од 35.000 динара по квадратном метру предметног објекта.

Право на подстицаје може се остварити за прихватљиве инвестиције и трошкове, који су у потпуности реализовани у периоду од 15. новембра претходне године у односу на годину у којој се подноси захтев за остваривање права на подстицаје, а за опште трошкове право на подстицаје може се остварити ако су реализовани и у периоду од 1. јануара 2018. године, а до дана подношења захтева за остваривање права на подстицаје.

Право на подстицаје остварују лица која су уписана у Регистар пољопривредних газдинстава и налазе се у активном статусу, и то:

1) предузетник;

2) привредно друштво;

3) земљорадничка задруга која има најмање пет чланова задруге који су уписани у Регистар као носиоци или чланови пет различитих комерцијалних породичних пољопривредних газдинстава у активном статусу;

4) задужбина регистрована у складу са законом којим се уређују задужбине и фондације;

5) црква и верска заједница, регистроване у складу са законом којим се уређују цркве и верске заједнице.

Подносилац захтева треба да буде уписан и у Регистар произвођача јаких алкохолних пића у складу са законом којим се уређују јака алкохолна пића.

Поступак за остваривање права на подстицаје покреће се подношењем захтева за остваривање права на подстицај у складу са Јавним позивом, који расписује Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде – Управа за аграрна плаћања за сваку календарску годину. Текст Јавног позива објављује се на званичној интернет страници министарства надлежног за послове пољопривреде, односно на званичној интернет страници Управе. Подносилац подноси само један захтев за остваривање права на подстицаје у календарској години, за једну или више инвестиција.

Подстицаји се исплаћују по редоследу подношења уредно поднетих захтева у складу са законом којим се уређују подстицаји у пољопривреди и руралном развоју, а до износа финансијских средстава утврђеног посебним прописом којим се уређује расподела подстицаја у пољопривреди и руралном развоју.

У складу са уредбом којом се уређује расподела подстицаја у пољопривреди и руралном развоју, подстицаји се утврђују у износу од 60% од вредности реализоване прихватљиве инвестиције умањене за износ средстава на име пореза на додату вредност.

Највиши укупни износ подстицаја који корисник подстицаја може да оствари у једној календарској години је 15.500.000 динара.

Максимални износи подстицаја по по јединој врсти подстицаја јесу:

– за инвестиције у изградњу објеката – 10.000.000 динара;

– за набавку нове опреме, уређаја и машина у функцији производње јаких алкохолних пића – 5.000.000 динара;

– за опште трошкове – 500.000 динара.

Даном ступања на снагу овог правилника престаје да важи Правилник о подстицајима за инвестиције у прераду и маркетинг пољопривредних и прехрамбених производа и производа рибарства за набавку опреме у сектору млека, меса, воћа, поврћа, вина, пива и јаких алкохолних пића („Службени гласник РСˮ, бр. 35/19, 25/20 и 87/20 – др. правилник) у делу који се односи на подстицаје подршке програму за инвестиције у производњу јаких алкохолних пића.

 

Правилник о подстицајима за инвестиције у прераду и маркетинг пољопривредних и прехрамбених производа у сектору производње јаких алкохолних пића

Јавно позив за подношење захтева за остваривање права на подстицаје за инвестиције у прераду и маркетинг пољопривредних и прехрамбених производа у сектору производње јаких алкохолних пића у 2020. години