ОПШТИНА МИОНИЦА ПРЕДСТАВЉА СВОЈЕ ПОТЕНЦИЈАЛЕ НА МЕЂУНАРОДНОМ САЈМУ ТУРИЗМА У БЕОГРАДУ

Под слоганом “Лето је ближе него што мислите”, на Београдском сајму од 21. до 24. фебруара 2019. године се одржава 41. Међународни београдски сајам туризма. Највећа и најзначајнија туристичка манифестација у земљи и југоисточној Европи сваког фебруара успешно промовише најновије трендове и концепте у међународној туристичкој индустрији. На овом догађају који је симбол туристичког представљања за све учеснике туристичке привреде у Србији и регион, општина Мионица заједно са својом Туристичком организацијом пети пут за редом преставља своју туристичку понуду.

На штанду општине Мионица који се налази на атрактивној и фреквентној локацији у хали 4 Београдског сајма представљена је туристичка апликација " Visit Mionica " за паметне телефоне базирану на iOS и Android платформама.

- Како би смо на што бољи начин приближили потенцијалним посетиоцима природне лепоте, културну башину и смештајну и гастрономску понуду наше општине, ове године смо лансирали туристичку апликацију која обезбеђује нови, савремени и иновативни визуелни приказ свих најзначајнијих локација које туристи могу посетити у нашој општини. Апликација “Visit Mionica” има функцију да повећа квалитет услуга на дестинацију пружајући без и сликовит приказ свих свих информација везаних за туристичке атракције, природно и културно наслеђе, смештајну и гастрономску понуду, предстојеће догађаје и манифестације, као и све оно што туристима може бити занимљиво и неопходно приликом посете општини Мионица. – рекао је председник општине Мионица Бобан Јанковић.

Danas je otvoren 41. Međunarodni beogradski sajam turizma na kom opština Mionica predstavlja svoju turističku ponudu. Na...

Posted by Boban Janković on Thursday, February 21, 2019

Посетиоцима штанда општине Мионица имају прилику да се информишу о понуди смештајних капацитета, ценама, попустима и промотивним пакетима, као и могућностима коришћења ваучера за боравак у домаћој радиности и сеоским туристичким домаћинствима.

Земља партнер овогодишњег Сајма туризма је Бугарска, земља чији је туризам у процвату, а град Пловдив једна од престоница културе у 2019. години. Овим партнерством Србија и Бугарска настављају да унапређују своју туристичку сарадњу.

Београдски сајам обједињује и промовише све гране туристичке привреде, јер се уз Сајам туризма истовремено одвијају још три манифестације које расту сваке године по обиму и броју учесника: 10. Међународни сајам вина, 15. Међународни сајам хотелско-угоститељске опреме ХОРЕЦА-ОПРЕМА и 15. Сајам сувенира “Посетите Србију“.